- 0 kr
FAQ
Hur lång leveranstid har ni?
-
Vår leveranstid är normalt 1-3 arbetsdagar.
Jag har fått fakturan men inte beställningen?
-
Ingen fara, beställningen är på väg. Vi skickar fakturan samtidigt som vi skickar beställningen och du behöver inte betala fakturan först för att få beställningen.
Jag har inte fått min faktura, vad ska jag göra?
-
Saknar du fakturan eller har en fråga kring betalningen kan du antingen logga in på https://app.klarna.com/login för att hämta dina betalningsuppgifter eller kontaktar du Klarna direkt på 08 – 120 120 10.
Jag har inte fått min återbetalning från Klarna?
-
Efter att du fått bekräftelsemailet på din retur tar det normalt 2-5 arbetsdagar till att du får pengarna återbetalda. Har du inte fått det inom den angivna tiden får du vänligen kontakta Klarna på 08 – 120 120 10.
Jag har fått fel produkt, vad gör jag?
-
Ibland blir det tyvärr fel! Har vi skickat dig fel vara, vänligen maila till vår kundtjänst, info@sakligheter.se, och berätta vad som hänt! Vi kommer då hjälpa dig med returen samt att du får rätt vara!
Min produkt var trasig vid leveransen, vad gör jag?
-
Ta kontakt med kundtjänst, info@sakligheter.se, berätta vad som inträffat samt ange ordernummer och vilka artiklar det gäller så hjälper vi dig med returen och att du får nya varor.
Har jag öppet köp?
-
Ja! Du hittar all information om detta i våra köpvillkor!
Hur gör jag retur/byte?
-
Ta kontakt med kundtjänst på info@sakligheter.se eller fyll i detta formulär för att genomföra en retur eller byte!
Jag vill beställa en större mängd produkter, kan jag få mängdrabatt?
-
Vid en större beställning hjälper vi dig gärna för att skapa ett förmånligare pris. Kontakta kundtjänst och ange vad du önskar köpa, hur mycket och när leverans önskas så återkommer vi snarast möjligt med en offert.
Jag saknar en produkt, kan ni ta in den?
-
Vi tar gärna emot önskemål på produkter. Maila kundtjänst så ska vi göra allt vi kan för att försöka anpassa oss efter dina önskemål.